Ofte Stillede Spørgsmål
- Hvor er min ordre?
- Hvor er min faktura?
- Hvordan laver man en refusion / ombytning?
- Hvad er status på min anmodning om refusion / ombytning?
- Jeg har ikke modtaget Zenlap e-mails!
- Mit trackingnummer virker ikke!
- Hvor hurtigt sender I?
- Hvor kan jeg downloade brugervejledningen?
- Min mus / tastatur virker ikke!
- Opkræver I moms? Skal jeg betale det?
- Har du et showroom / butik?
Professional
-
Hvor er min ordre?
- Du kan spore din ordre online ved at logge ind på din konto.
-
Hvor er min faktura?
- Du kan downloade din faktura ved at logge ind på din konto.
-
Hvordan laver man en refusion / ombytning?
- Besøg vores kundeservice-side.
-
Hvad er status på min anmodning om refusion / ombytning?
- Vi behandler returneringer en gang om ugen, så du bedes give os et par dage :) Hvis du føler, at du venter urimeligt lang tid, så kontakt os og giv os dit trackingnummer.
-
Jeg har ikke modtaget Zenlap e-mails!
- For at holde Zenlap e-mails (ny konto, faktura, trackingnummer) væk fra uønsket mail, skal du tilføje service@zenlap.com til din adressebog: Download service@zenlap.com vcard.
-
Mit trackingnummer virker ikke!
- Det kan tage op til 24 timer for et luftfartsselskab at scanne din pakke. Prøv igen imorgen! Stadig intet? Kontakt os!
-
Hvor hurtigt sender I?
- En ordre der bliver placeret før middag er afsendt samme dag, ellers den næste arbejdsdag. Inden for Frankrig tager levering typisk 48 timer, andre steder i EU kan det tage 2 til 3 ekstra dage.Kontakt os!
-
Hvor kan jeg downloade brugervejledningen?
- Det er normalt tilgængelig for download ved udgangen af produktsiden.
-
Min mus / tastatur virker ikke!
- Tjek følgende: sørg for at batterierne ikke er tomme, prøv at nulstille den, genstart computeren, prøv at brug din ergonomiske mus / tastatur på en anden computer, (gen-) læs brugermanualen. Hvis problemet stadig er uløst, så besøg vores kundeservice-side (proces for restitution / ombytning).
-
Opkræver I moms? Skal jeg betale det?
- Vores varehus er baseret i Frankrig, en moms på 20% er inkluderet i alle vores priser og skal betales af franske virksomheder og enkeltpersoner inden for EU. MOMS vises tydeligt på vores fakturaer. Ikke-EU-borgere er i stand til at bestille uden moms ved at vælge en forsendelsesadresse uden for EU i løbet af købsprocessen. Vi er i øjeblikket ude af stand til at tillade EU-virksomheder uden for Frankrig til at bestille uden moms direkte: vi kan dog refundere momsen når som helst efter anmodning.
-
Har du et showroom / butik?
- Vi sælger kun online i øjeblikket: men du er velkommen til at bruge vores 60 dage pengene tilbage garanti!
-
Kan jeg få et tilbud?
- Naturligvis! Bare send os en e-mail. Anmodninger besvares normalt inden for 60 min.
-
Accepterer i købsordrer?
- Det gør vi! Send os din bestilling over e-mail eller fax os (+ 33 1 82 88 04 51). I har ikke en skabelon? Anmod om et tilbud og send det tilbage underskrevet og stemplet. Glem ikke at inkludere dit EU-momsnummer, en e-mail-adresse, leverings- og faktureringsadresser.
-
Arbejder I med forhandlere?
- Det gør vi. For dropshipping skal du bare give os fakturerings- og leveringsadresser: vi vil ikke inkludere dokumenter, som viser Zenlap i pakken.
-
Har du andre spørgsmål?
- Kontakt os.