Ofte Stillede Spørgsmål

Professional

Hvor er min ordre?

Du kan spore din ordre online ved at logge ind på din konto.

Hvor er min faktura?

Du kan downloade din faktura ved at logge ind på din konto.

Hvordan laver man en refusion / ombytning?

Besøg vores kundeservice-side.

Hvad er status på min anmodning om refusion / ombytning?

Vi behandler returneringer en gang om ugen, så du bedes give os et par dage :) Hvis du føler, at du venter urimeligt lang tid, så kontakt os og giv os dit trackingnummer.

Jeg har ikke modtaget Zenlap e-mails!

For at holde Zenlap e-mails (ny konto, faktura, trackingnummer) væk fra uønsket mail, skal du tilføje service@zenlap.com til din adressebog: Download service@zenlap.com vcard.

Mit trackingnummer virker ikke!

Det kan tage op til 24 timer for et luftfartsselskab at scanne din pakke. Prøv igen imorgen! Stadig intet? Kontakt os!

Hvor hurtigt sender I?

En ordre der bliver placeret før middag er afsendt samme dag, ellers den næste arbejdsdag. Inden for Frankrig tager levering typisk 48 timer, andre steder i EU kan det tage 2 til 3 ekstra dage.Kontakt os!

Hvor kan jeg downloade brugervejledningen?

Det er normalt tilgængelig for download ved udgangen af produktsiden.

Min mus / tastatur virker ikke!

Tjek følgende: sørg for at batterierne ikke er tomme, prøv at nulstille den, genstart computeren, prøv at brug din ergonomiske mus / tastatur på en anden computer, (gen-) læs brugermanualen. Hvis problemet stadig er uløst, så besøg vores kundeservice-side (proces for restitution / ombytning).

Opkræver I moms? Skal jeg betale det?

Vores varehus er baseret i Frankrig, en moms på 20% er inkluderet i alle vores priser og skal betales af franske virksomheder og enkeltpersoner inden for EU. MOMS vises tydeligt på vores fakturaer. Ikke-EU-borgere er i stand til at bestille uden moms ved at vælge en forsendelsesadresse uden for EU i løbet af købsprocessen. Vi er i øjeblikket ude af stand til at tillade EU-virksomheder uden for Frankrig til at bestille uden moms direkte: vi kan dog refundere momsen når som helst efter anmodning.

Har du et showroom / butik?

Vi sælger kun online i øjeblikket: men du er velkommen til at bruge vores 60 dage pengene tilbage garanti!

Kan jeg få et tilbud?

Naturligvis! Bare send os en e-mail. Anmodninger besvares normalt inden for 60 min.

Accepterer i købsordrer?

Det gør vi! Send os din bestilling over e-mail eller fax os (+ 33 1 82 88 04 51). I har ikke en skabelon? Anmod om et tilbud og send det tilbage underskrevet og stemplet. Glem ikke at inkludere dit EU-momsnummer, en e-mail-adresse, leverings- og faktureringsadresser.

Arbejder I med forhandlere?

Det gør vi. For dropshipping skal du bare give os fakturerings- og leveringsadresser: vi vil ikke inkludere dokumenter, som viser Zenlap i pakken.

Har du andre spørgsmål?

Kontakt os.